-

Det har gått över en månad sedan du gick bort, snart har det till och med gått två månader, du är ersatt i bageriet, det behövs inte mer än ett litet ord eller en liten rörelse för att få alla att skratta eller berätta hur du var eller berätta ett minne. Vi alla hoppas att vi snart får reda på vad som hände den där helgen.
 
Denna helg har jag varit du, jag har gått dina jobbpass och jag har inte kunna släppa dig en minut i helgen, du har varit i mina tankar mest hela tiden, varför vet jag inte. När jag är på jobbet blir jag påmind om allting också, allt du lärt mig, allt du gjort, alla dina påhitt och allt du sagt. Så mycket som jag har skrattat åt dig under hela de här året, jag saknar våra stunder vid bordet, jag saknar att höra dig berätta om allt du har gjort även om jag vet att du många gånger kunde överdriva en hel del, jag saknar till och med hur du kunde irritera mig och alla andra i bageriet. Vi har ännu inte riktigt förstått att du gått bort, de kom så plötsligt och så oförberett.
 
Jag saknar dig, vi saknar dig!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback