all we can do is do our best

Jag har svårt för att somna ikväll. Kommer mig inte till ro. Som vanligt (när jag har såna här kvällar) har jag så mycket i skallen fast jag inte får grepp om någonting. Jag spelar lite musik så det inte blir för tyst. Katten är vaken med mig men hon roar sig med att leka med sina leksaker. Och jag kommer på att jag missade hans dag. Jag var för upptagen och stressad med allting annat. Att jag inte kunde stanna upp en minut och skänka han en liten tanke på hans dag. Mer än såhär får jag inte ur mig. Det är för mycket kaos i skallen men någonting kanske försvinner därifrån. Katten kom nu och vill gosa, man måste passa på med henne, allt är på hennes villkor. 
 
Till er som är in hit och får läsa elände så ska ni veta att jag bara kommer in hit då allt är kaos. Då jag måste få ur mig något, då jag måste skriva ner några ord, sammanhängande eller icket. Jag mår 90% av tiden väldigt bra, då vet ni. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback