Sena nätter, tomma glas

Det var ett tag sedan jag var in hit och skrev, men jag har knappt varit hemma den senaste veckan så tiden har varit lite knappt. Men här får ni veckan i punktform: 
  • Jag har jobbat nästan varje dag
  • varit tokförkyld som forfarande inte har gått över
  • Syster var hem till päronen över helgen så besökte dom lite grann
  • bröt ihop lite smått hemma hos dom och därför blev det ingen fest för mig, typiskt att man ska lyckas bryta ihop när man som mest vill göra något och träffa lite människor..
  • sov hos päronen och Kiwi fick träffa systers katter (har nog den stördaste katten i världen som jagar en tokig katt som skulle kunna döda henne på två sekunder om katten skulle vilja ;)) 
  • jobbat lite till
  • grillat med dom bästa!!
  • sovit i stugan med ludde 
  • och till sist har jag firat valborg, eller fira och fira, hände inte allt för mycket. Gick ut och åt med ludde, åkte senare på kvällen till Tove och sen vidare till brasan vid kyrkan och sen hem för att sova för nu väntas jobb till klockan fem, röd dag = mycket pengar. hehhe :D
- Dom bästa och fullt normala! ;)
- Min och luddes middag igår, svinigt mycket och svinigt gott!
 
- Kiwi har fått börja vara ute lite smått, hon tycker de är lite spännande, minsta ljud blir hon livrädd för och springer in. Vinden är det läskigaste men hon blir modigare och modigare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback