Mat och varmt

Min lägenhet kokat. Det är så fruktansvärt varmt här inne, både jag och Notus snurrar runt, byter plats och snurrar lite till. Har öppnat fönstret litegrann men eftersom jag har en katt som väldigt gärna smiter ut kan jag inte öppna de allt för mycket. 
 
På tal om något helt annat som är ännu mindre intressant är att jag försöker förändra mitt liv lite smått. Eller förändra och förändra. Jag ska från och med igår försöka äta mat här hemma. Det är ytterst sällan jag lagar mat hemma när jag är själv. Jag kan nog räka gångerna på en halv hand då jag lagat mat själv. Men nu måste jag börja, det är inte bra att inte äta. Det händer ibland (eller typ varje ledig dag) att jag bara äter frukost och sen kanske en frukt eller så äter jag ingenting alls. Jag älskar att laga mat, det finns inge roligare än att laga mat och baka men då ska man laga till flera personer. Vi ser väl hur detta går, men försöka kan man ju alltid ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback