I think I've finally had enough, I think I maybe think too much

 
Här ligger jag som en annan prickigkorv. Herregud vad jag har fräknar för tillfället. Dom flesta kom när jag brände sönder mig i utlandet och resten kom under våren som vanligt. Men förhoppningsvis försvinner dom flesta. hehe. 

Jag och djuren är bosatta ännu en gång i stugan under några dagar. Jag är inne i en jobbperiod just nu då jag är ledig 1 dag på ungefär 14 dagar. Då är det skönt att bo i stugan där det inte finns så många måsten, man kan slappna av och det bara är att släppa ut djuren så roar dom sig själva. 
 
Jag läste igenom ett dokument tidigare ikväll som jag skrev i höstas/vintras. Där har jag skrivit om alla känslor som fanns där, känslor som jag inte kunde berätta för någon. Jag fick så sjukt ont i magen av att läsa. Hur kunde en enda människa få mig till botten på en så liten stund? Man kämpar sig upp till toppen under flera års tid och sen kommer en enda människa in i ens liv och förstör allting på bara några månader. 
 
Nu ska jag försöka sova lite, börjar redan klockan 7.00 imorgon. 

Kommentarer
Felicia säger:

<3

2013-06-04 | 23:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback