Jag har tappat bort mig själv

Jag vet inte vart jag är. Jag har tappat bort mig själv. Jag är inte längre den jag en gång var, jag har blivit någon som alltid är sur. Jag trivs inte med mig själv längre men jag vet inte hur jag ska ta mig tillbaka eller ändra på mig själv. Jag har inte orken att hitta tillbaka. Jag har inte orken till att göra någonting. Jag har flera saker jag skulle vilja baka nu inför jul och jag skulle så gärna vilja umgås med mina vänner men orken finns inte till. All min energi går till jobbet. När jag kommer hem har jag knappt energi till att gå ut och gå med Notus. Jag känner mig trött och slut ända in i själen. 

Kommentarer
linnéa säger:

Jag älskar dig och vet att du är helt fantastisk, godhjärtad och såå rolig, trots tiden hinner gå mellan gångerna vi ses. Ta hand om dig!<3

2013-12-14 | 12:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback