Nya tag imorgon

Den här arbetsdagen var inte den bästa, jag ville hem redan efter 5 minuter. Jag är så otroligt less på jobbet nu, less på att slita och stressa som ett djur medans andra bara lallar runt. Så när jag kom hem la jag mig i soffan och jag har inte stigit upp därifrån än. Tanken var att jag skulle åka iväg och träna, fara och handla på coop efteråt och för en gång skull laga middag för att sedan avsluta kvällen med en långlång promenad med Notus. Men det enda jag orkar med ikväll är en kort promenad med Notus och sen lägga mig i soffan igen. Krafterna tog slut efter den här dagen och den här arbetsveckan. Förhoppnignsvis har jag mer ork imorgon! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback