Några dagar utav min vecka

  • Tisdag: Min 21-årsdag. Min lilla födelsedag. Födelsedagar är inte så stora längre, dom där känslorna man hade när man var liten finns inte riktigt kvar. Dessutom firades jag av släkten redan i söndags och fick jätte många fina presenter!! Mamma och pappa var inte heller hemma eftersom dom åkte till Umeå sjukhus för en mycket viktigare grej. Men mina fina kompisar kom hit på lite fika efter att jag hade jobbat vilket var himla trevligt! :)
  • Onsdag:Klev upp redan klockan 05.15 för att göra mig klar eftersom jag och en arbetskollega (Felle åkte också med men då bara till hennes skola) åkte till Umeå idag på en riktigt bra föreläsning, föreläsaren var väldigt duktig (och rolig) på de han gjorde. Så 3 timmars lyssnande kändes inte allt för långt och tråkig. :)
    Tråkigast idag var ändå att jag inte hann träffa dom bästa Umeå människorna! Fy tusiken vad jag skulle vilja träffa dessa människor, men det får bli en annan gång helt enkelt.
  • TorsdagMorgondagen kommer bestå utav några få jobbtimmar och sedan många baktimmar med bästa vän! Det kommer bli toppen!
 

Kommentarer
linnéa säger:

NÄSTA GÅNG SES VI! du lämnar inte umeå utan minst en kram eller en fika, ok? :)

Svar: OOOOOKKKKK!!!! :D
Linnea Wikström

2013-04-12 | 20:53:16
Bloggadress: http://littlemuddled.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback