Jag önskar att du fick uppleva såna här dagar

Denna helg har bestått utav mycket tänkande i och med SM guldet. Det finns en person som jag önskar, utav hela mitt hjärta, fått uppleva den här dagen då SAIK vann. Jag önskar han fått ta emot laget när dom kom hem från Luleå och jag önskar han kunde fått stå där bland oss, 10 000 åskådare, och hylla alla spelare. Men för vissa tar livet helt plötsligt slut, vissa får en sjukdom så som cancer, vissa får en hjärtinfarkt, visst tar en överdos och andra får en stroke och dom får inte uppleva dessa dagar som dom själva längtat till. Och du var en av dom, ditt liv tog slut och du får aldrig uppleva såna här dagar som du längtat efter men som jag önskar att du fick!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback