Finns ni kvar? :)

Nu tänkte jag att jag kör igång lite smått igen, är ni kvar? :) 

Mycket har hänt sedan sist, jag har gått igenom skit, varit nere i träsket men nu börjar jag sakta men säkert komma tillbaka till ett liv där jag mår bra. Jag har förändrats, i alla fall inombords. Jag kan mig själv mycket bättre nu, jag vet vad jag vill och jag vet vad jag kan ta emot och vad jag inte tänker ta emot. Jag tänker bland annat inte ta någon mer dynga från någon, jag tänker inte finnas och stötta människor i svåra situationer om dom inte tänker finnas och stötta mig när jag behöver dom. Vilket jag inte tycker att någon ska göra, finns för människor som finns för er! :)

Något annat som hänt är att jag och Notus har skaffat en liten bebis i form av en katt. Hennes namn är Kiwi men hon är inte grön utan gul och vit med lång svans. Väldigt söt så länge hon sover, när hon är vaken blir hon svart i ögonen och välter, biter och klöser allt som kommer i hennes väg, hon springer in i bord, bänkar, väggar, fönster, dörrar och soffor. Hon börjar terrorisera mig omkring 6.00 på mornarna, kliver jag inte upp då eller ger henne uppmärksamhet hittar hon på en massa bus så som biter tag i mitt halsband som slutar med att hon biter tag i min hud och jag kastar iväg henne, eller så attackerar hon mina armar/fötter och klöser/biter i dom tills de blöder. Om inte något av dessa bus funkar går hon till fönstret och river ner lampan eller någon av blommorna så jag blir tvungen att kliva upp. En vanlig kattunge helt enkelt! :)
 
Kiwi:)


Nu måste jag sluta och åka vidare, vi hörs nog snart igen! 

Kommentarer
Felle säger:

Det var på tiden snygging ;)

2013-04-04 | 22:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback