Jag har gått från väldigt kär till obegripligt ensam

Jag har haft en grym helg, haft fin besök, kalasat, snackat en massa, bakat bröd, lagat mat, skrattat och mått så gott. Finflickor, tack för att ni kom, alltid lika kul! :)

Men nu är det en ny vecka, blir mest jobb men även lite stadsbesök för att inhandla lite saker inför Portugal. Imorgon är de endast en vecka kvar!! Galet, har inte förstått än att jag ska iväg och vara borta så pass länge, själv! Eller okej då, ludde ska ju med men utan päronen eller någon annan vuxen. Men de kommer bli grymt. Ska bli så skönt att komma iväg. Ett avbrott i vardagen. Och när jag kommer hem har jag lite andra saker på G. :)


Kommentarer
angelica säger:

Det är alltid lika roligt att träffa dig :)

2012-09-20 | 17:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback