1 september

Har haft en riktigt myskväll ikväll. E lagade en god middag som vi slevade i oss, sedan dök vi ner i soffan och såg en film vi började se innan middagen, en sån där halvbra film som man inte riktigt kan slita sig ifrån. Men tillslut var jag ändå tvungen att slita mig då jag såg att den över nästan 2,5 timme lång. Notus väntade nämligen på mig hemma. 

Väl hemma insåg jag hade jag inte hade någon husnyckel, var bara att fortsätta upp till stan och hämta den hos mamma och pappa. När jag äntligen kommer hem väntar tokhunden på mig, glad som bara den och är på myshumör. Så nu ska jag krypa ner under täcket och försvinna in i drömmarnas värld. 

Godnatt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback