Hittade en lite lista såhär på morgonkvisten som jag kan svara på

Nämn något som gjorde dig glad igår!
Min syster, speciellt när jag irriterade henne då hon satt och spelade sitt nya spel och hon blev as förbannad. hehehe, älskar att retas. :D 

Vad gjorde du kl 08 i morse?
Stängde av väckarklockan :s

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Var på toa

Det sista du sa högt?
Ja, Tack för lånet, Hejdå!

Det senaste någon sa till dig:
"Har du tagit allt ur bilen?"

Vad har du druckit idag?
Har inte drickit en enda droppe idag, 

Vad var det senaste du åt?
Korv och stuvade makaroner, MUMS!

Vad var det senaste du köpte?
Godis, hehe

Sover du tungt?
Ibland, ibland inte

Drömmer du mardrömmar?
Händer lite då och då :s

Vad ser du om du tittar till höger?
Min mobil, min internetdosa, läkarpapper och en vägg, mycket intressant

Vad gör dig glad just nu?
Inget gör mig speciellt glad just nu

Vad ska du göra härnäst?
Äta frukost, gå ut med notus, duscha och sen jobba :)

Kläder just nu?
One piece :D

Vad är viktigast för dig?
Att familjen och vännerna mår bra antar jag. 

Är du kittlig?
Joo :S

Snarkar du?
Tror jag kan göra något ljud när jag är förkyld, fast jag vet inte. de går du väl fråga folk som har sovit med mig :p

fin flickorna, ;) :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback