Hej och hejdå

Eftersom jag fick några oroliga samtal och sms igår så tänker jag bara smita in här och skriva anledningarna till att jag börjar känna mig knäckt och mår så dåligt. För det första så har det varit jätte mycket jobb sedan jag kom hem från Portugal, jag har inte gjort annat än att jobba nästan. Sedan har jag flyttat vilket i sig har tagit på krafterna, få ordning på allting, bo in sig, komma på vad man behöver osv. När jag inte har jobbat eller så har jag varit sjukt arg på min/mina läkare, eller inte läkarna men dom som bokar in tiderna för besök, eftersom dom inte kan lyssna på vad jag säger och alltid bokar in mig hos olika läkare vilket jag inte tycker är okej, dessutom bokar dom ALLTID in mig då jag jobbar när jag har sagt att jag bara kan tisdagar men lik förbannat bokar dom in mig på alla andra dagar utom tisdagar. Så jag har fått lov och ringa dom tjafsa vilket jag inte riktigt haft tid med. Dessutom har jag knappt hunnit träffa vännerna, vilket känns jävligt pissigt! Sen har jag haft det sjukt stressigt sen i maj som har gjort att jag mått dåligt och jag har haft galet ont i magen mest hela tiden en längre tid. Det varit andra saker som gjort att jag mått och mår dåligt men som jag inte tänker gå in på här och jag kände att jag inte orkade med bloggen, jag har alltid känt ett tvång över att skriva här och varit lite pressad över de så därför valde jag att lägga ner den. 
Så nu vet ni lite om varför jag mår dåligt och inte längre orkar med bloggen, och ni behöver inte oroa er. Jag mår bättre snart, livet går upp och ner och varje gång lär man sig något nytt. Jag vet att jag tar mig ur svackorna bara jag ger de lite tid. :)

Nu säger vi Adjöken! :)

 
 

Kommentarer
Miranda Jakobsson säger:

hoppas du mår bättre snart nea <3

2012-11-26 | 15:19:02
Bloggadress: http://mirandajakobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback