förbli frisk

Jag håller nog på att bli sjuk. Varför? Jo de ska jag berätta för er:
  • Har ont i halsen
  • Fryser som FAN fast jag har min varmaste one piece på mig + ligger under ett duntäcke + har en varm hund vid mina fötter. 
  • Är trött som bara den, har nästan alltid svårt att somna, vilket jag haft sen jag var 10-11 år, men sedan i lördags har jag däckat på två sekunder
  • Mina öron ömmar
  • Snorar lite sådär halverst
Istället för att tänka att jag ska bli sjuk som jag nu gjort någon timme så ska jag från och med nu tänka att jag ska förbli frisk. 
Jag ska förbli frisk.
Jag ska förbli frisk.
Jag ska förbli frisk.
Jag ska förbli frisk.
 
- Bara ett till litet svar på varför? Jag har fått munsår vilket betyder något iaf. Men nu förblir jag frisk iaf:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback