Där borta vid pilen, har jag lagt min far

  • Notus sitter ute på balkongen och spanar in stadsfolket
  • Jag ligger i sängen och dricker te och apelsinjuice med tvn påslagen och datorn i knäet samtidigt som jag väntar på att min syster ska ringa
  • Funderar lite på om jag ska orka göra mig klar nu eller om jag ska vänta till absolut sista stunden som vanligt
  • Har något slags pirr i magen som att jag är nervös inför något fast jag inte har något att vara nervös över
  • Kikar lite på väggtexter och funderar över vilken text jag skulle vilja ha på väggen
  • Och jag känner mig rofylld, harmonisk vilket jag inte känt sedan jag var i portugal
Men jag saknar dig fortfarande, känner mig fortfarande tom och ensam, det känns som om någonting saknas, du saknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback