skor

Har varit hos Naprapaten idag. Fick order om att köpa nya skor. Inte ett par utan TVÅ par nya skor. Hur i hela friden ska jag ha råd med detta? Ena paret måste jag beställa också. Kommer ta två tusen år innan jag får dom. Och inte nog med två par nya skor. jag behöver en ny sommar jacka också. Fast de kanske jag får köpa nästa måndag. Alla dessa utgifter som bara känns onödiga. Skorna känns väl inte jätte onödiga då det gäller hela mitt liv. Antligen gå och ha ont i ryggen som kommer förvärras med åren eller lägga ut några tusen på skor. Vad väljer man. 

Men nu ska jag kila över till Mormor&Morfar för att sälja lite fisk till dom. 

PS. Min vovve är sötat just nu när han ligger bredvid mig med en kudde under huvudet och sover! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback