Punktlista

Dagen har bestått utav:
  • Promenad med en olydig Skruttis 1 timme
  • Slöat
  • Jobbat
  • Nallu Puh-klubb
  • Maria Wern
  • Bakning
Medans degen ska jäsa så ska jag sova. Den ska nämligen jäsa i minst åtta timmar. Åtta hela timmar. Dom är inte lugna. Men jag tror att detta bröd kommer bli fett gott. De innehåller nötter och jag är en liten nötälskare. Hehe. Ni kan få resultatet i morgon och även receptet om ni skulle vilja? :)

Godnatt!

Jag vill ha sommar. Sol. Bad. Fest. Härligt humör. Strand. Handduk. Öl. Vänner. Umgås. Utomhus. Festivaler. Artister. Alkohol. Läsk. Linne. Shorts. Vin. Grillning. Sallader. Värme. Cider. Parker. Vatten Sprit. Och allt annat som hör sommaren till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback