bra väder. bra humör.

Det har varit en mycket trevlig dag idag. Började med att jag blev väckt halv elva. HALV ELVA!! minns inte sist jag sov så länge, eller jo det minns jag men ändå. NÄr jag vaknade klädde jag påmig och cyklade till farmor och farfar där jag lämnade hunden. Jag cyklade hem och åt frukost samt gjorde mig klar. Tog bilen till stan och mötte upp Linnea utanför 360 där vi tränade i typ 1h. Mycket skönt må jag säga. Sen gick vi och fikade på Lilla Marie som är ett tokmysigt café här i stan. 

Vid fyra drog Linnea sig hemåt och jag vandrade lite på stan där jag köpte hårsnoddar, klämmor, sockar, en ljudbok till mamma och pappa samt en pärm där jag ska ha alla viktiga papper, min nuvarande pärm håller på att falla sönder. Letade lite andra grejor också men hittade inte dessa. Efter lillrundan åkte jag hem och fick mat av farmor och farfar. Sen gick jag och Notus en långsväng i snabb takt, så galet skönt. Därefter drog vi till stuganför att umgås lite med pappa och jag lämnade notus där eftersom pappa ska sova där i natt och Notus trivs bäst där. 

Det har helt enkelt varit en toppen bra dag.  Jag känner verkligen en motivation till livet just nu. Känner att jag verkligen kan börja ta tag i träningen och satsa på att bränna bort lite fett. 

Tack för gymmandet och fikat idag Linnea! Får inte bli allt för långt bort innan vi ses igen, :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback