Every step i take, Every move i make Every single day, every time I pray I'll be missing you

Sedan 2008 har jag förlorat 4 stycken människor. 4 Människor som jag älskade. Vissa nära kontakt med vissa nästan ingen kontakt alls med men som ändå hade en stor plats i mitt hjärta.

Det går inte en enda dag utan att jag tänker på dessa 4 personer. Det går inte en dag utan att jag undrar hur dom mår eller hur livet hade sett ut om dessa 4 personer hade funnits idag.

Min mamma skrev (men som är sagt av Alf Henriksson) på en av personernas loggar när han just hade gått bort:

Ibland liksom hejdar sig tiden ett slag
och någonting alldeles oväntat sker.
Världen förändrar sig varje dag men ibland blir den aldrig densamma mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback