Fönster gubbarna

Vi har några snubbar hos oss som ska byta våra fönster och jag håller på att skratta ihjäl mig åt dom. För det första så är dom från typ piteå eller luleå. Världens skönaste dialekt! För det andra så går dom runt och sjunger, allt från vanliga låtar till barnlåtar där dom byter ut texten så den handlar om dom istället. Och för det tredje så trackar dom varandra hela tiden, små kommenterar varandra, och håller på. Dom har båda en sådan humor och man blir bara glad av dom. Nu står en av dom och dansar i matrummet. Hahah.

Måste säga att jag inte var helt pigg på att dom skulle komma 7.30 på morgonen när jag hade kunnat sova till 10.00. Men om man har sådana här roliga snubbar i huset går de ju helt okej. Hade varit värre med några surgubbar som inte hade någon humor alls.

:D

Kommentarer
angelicaaa säger:

hahha det lät inte helt fel du ;D

2012-06-27 | 20:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback