Trästocks + Maskinen + Goda vänner + Härlig känsla i kroppen + Lycka

Det är trästocks i stan, camparna rullar in likaså artisterna. Det är något med denna festival. Stämningen är en helt annan än på Stadsfesten och jag får en sådan härlig känsla i kroppen. Även när jag inte är där. Igår var det i alla fall maskinen och eftersom jag och linnéa missade dom på Peace&Love så var jag bara tvungen att åka upp till stan och kika på dom. Det var helt klart värt den där sömnbristen och tröga hjärnan som varit idag. Ingen dör av lite sömnbrist eller felsagda summor.
Imorgon blir det trästocks igen, men då blir det allt annat än nyktert. Först förfest hos Felle och sedan vidare in till stan. Jag har en stark känsla av att kvällen kommer bli KUNG! Inte bara kvällen utan hela dagen kommer vara bäst. :)

Ååååh, vad jag mår bra och ungefär såhär taggad är jag på morgondagen! :)
(En bild från Peace&Love)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback