i've waited a hundred years but i'd wait a million more for you nothing prepared me for what the privilege of being yours would do

Nej men tjohej på er! Hur står det till? 6 dagar sedan vi hördes vid, vad har ni haft för er? Själv har jag mest jobbat, det har varit min jobbhelg så där har jag befunnit mig, men man ska ju självklart inte klaga. Det är bra att man har jobb och att pengarna rullar in. Men förutom jobb så har jag umgåtts med lite människor. Skrattat mycket och bara levt gott.

Jag verkligen älskar livet för tillfället. Jag taggar hösten så ofantligt mycket och samtidigt som jag vill att tiden ska stanna för jag vill ha sommar och sol (ja, idag har vi sol och jag njuter som bara den) för alltid så vill jag att tiden ska gå fort så jag får åka iväg. Känna mig fri, inte behöva tänka på allt för mycket.

Och samtidigt som jag älskar livet är det så många känslor, känslor och tankar som jag inte delar med mina närmaste men som jag egentligen borde för att kunna vara sådär löjligt lycklig som man bara kan vara i vissa speciella tillfällen. Men rädslan för att få ett Nej, att folk inte ska acceptera, att människor ska döma, att mina närmaste ska döma, den är så stor att jag istället stöter ifrån mig den där totala lyckan som uppstår ibland.

Istället för att sitta inne på mitt rum, ska jag och min glädje gå ut, tända en cigg, slå på lite musik och bara njuta, skjuta undan dom där andra känslorna och lyssna på fåglarna, vinden, bina, getingarna och dom där irriterande flugorna som aldrig vill lämna en ifred.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback