Hatar regn!

Jag är så less på detta väder. Regn, regn, regn och ännu mer regn. Seriöst, tar de aldrig slut eller? De har regnat hela juni och nu verkar de som att hela juli ska regna bort också. Kul. Kul sommar. Man kan fan inte göra ett piss när de regnar. Ligga inne och göra absolut ingenting. SÅ JÄVLA TRÅKIGT! De är sommar, då ska man göra allt man inte kan göra på vinterna. Bada, Sola, ligga på stranden, festa utomhus, bli brun, känna den där goda gräslukten, se alla vackra blommor och fjärilar. Men hur många fjärilar har jag sett i år? 1? De är helt sjukt. Och jag är så jävla less. Jag vill ha sol och värme. hur många dagar har de varit över 20 grader sedan 1 juni? 5? Eller inte ens de. Åh jag blir så jävla bitter! Ge mig sol och värme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback