Jag har fastnat med händerna i marken i minnet från en mardröm

jag är så himla glad och stold över min bästa vän, du är så himla duktigt och jag hoppas verkligen att du inser hur duktig du är! Grattisgrattisgrattis!!! <3



Dom två senaste mornarna har varit tidiga, lite väl tidiga om ni frågar mig men det är bara att härda ut. Tillslut vänjer jag mig och då kommer det gå superbra att stiga upp så tidigt. 

Annars har det väl inte hänt så mycket sedan sist, Igår blev det bara att umgås med mamma och pappa. Ikväll har mina två minsta kusiner samt morbror varit här och sett hockey medans jag och My bakat småfranskor. Små kan jag ju inte säga att dom blev men dom blev helt underbart goda. 

imorgon blir det en liten sovmorgon, börjar inte förrän klockan 9.00 och jobbar till 17.00, det blir en kort dag imorgon med endast 7h. Härligthärligt! :)

Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback