orättvis sängfördelning

här ligger jag och skruttis. jag vaken och han sovandes. ser dock inte ut så på bilen men han snarkade gott när den togs nyss. han är inte normal min lilla hund. dessutom har han tagit den bästa platsen i sängen - innerst. plus den bästa kudden. inte rättvist. vi kunde ju ha delat på allt de sköna så jag fick kudden och han  platsen innerst men de gick han inte med på. hehehe

nu ska jag ta och sova någon timme efter att ha flängt till stan några gånger idag samt ursviken och skellefteåhamn. sov så gott och festa lugnt ni som är ute och har kul! :D

Kommentarer
Jossa säger:

Haha åt notus är så söt :D jag får ligga innerst för min katt men han ligger tvärs över sängen så jag är intryckt mot väggen, så de är inte heller så mysigt xD föresten, jag har skaffat facebook nu, hahaha xD

2012-01-14 | 16:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback