Omakt över teven

När man har en ledig dag och tänkt använda den till att bara slöa så förväntar man sig ju att få hålla i tvdosan och ha kontroll och makt över teven. Och det var just de jag trodde jag skulle få göra idag. Ha makten över teven, detta händer sällan att jag få göra, oftast är det någon annan som vill se något som jag inte vill se och detta hände ju idag också. Även fast jag hade tvkontrollen fick jag inte bestämma vad vi skulle se. Utan det var mamma som bestämde. Jag ville se 90210 medans hon ville se något annat. Typiskt.



Såhär taggad är jag på helgen. Kommer bli toppenbra att se mina små flickor igen. Vad jag har saknat er, alldeles för dumt att vi bor så långt ifrån varandra (även om de inte är jätte långt men ändå). :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback