Min dag

  • Startade 5.20
  • Ut med notus äta frukost
  • 6.20 kör min kusin till hamn, kör sedan till jobbet
  • 7.00 jobbar, fyller mejerihyllorna, packar upp varor som kommit, frysen kommer och packar upp den
  • 9.00 öppnar butiken, sitter i kassan
  • smsar med jonsson om vargar och vår vargklan. skrattar. tar betalt av kunderna och skrattar ännu mer
  • 10.00 - blir avbytt i kassan,mer varor har kommit till mejeriet och jag fyller upp allting
  • 12.00 lunch - skönt. orkar inte jobba mer, mitt finger värker (jag klämde de tidigare och min nagel bajsar så den tar svin ont)
  • jobbar, jobbar, jobbar, kassa, kassa två jobbar jobbar
  • 17.15 är jobbdagen slut
  • åker till farmor och farfar för att käka
  • åker hem och dööör
    1. dör för att mitt finger är så ömt
    2. dör för att jag är för trött
    3. dör för att mitt mående blir sämst när jag är för trött
    4. dör för att jag vill gråta och blir deppig
    5. dör för att min fot inte vill bli bra igen efter att jag senast hoppade på kryckor, har ont heeela tiden och kan typ inte gå längre
    6. dör för att jag saknar allt och allt
    - saknar kevin, gammelmorfar, mormor och morfar, syrran, felle (även fast jag träffade henne igår men jag vill snacka med dig och typ gråta sönder bara för att du är den enda som tycker synd om mig fast de inte är synd om mig, hehhe), jonsson, angelica, berglund, och alla andra vänner som jag inte nämnt här. och jag saknar mamma. åh älskade mamma, du har varit borta för länge nu (såg henne sist på måndagkväll). 
    7. dör för att jag vill ha mitt kamerastativ som jag beställt så jag kan börja använda mina andra grejor som jag fick igår till kameran
    8. dör för att musik är så grymt bra och jag skulle vilja vara lika bra
    9. dör för att jag inte kan sjunga men vill
    10. dör för att jag inte har någon talang
    11. dör för att jag aldrig kommer få pengar och kan göra saker - vet att detta inte stämmer men jag känner så nu
    12. dör för att jag inte orka skriva sånt här mer och slutar nu
  • nu ska jag se glee och sova så blir livet mycket bättre när jag vaknar för jag är bara såhär för att jag är trött, jag vet de, men nu vill jag att mamma ska ringa annars ringer jag henne.
Hejdå!


jag för tillfället.
varför kollar ena ögat in i datorn medans andra ögat kollar i kameran?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback