Kamera förrådet utökas

Jag har klickat hem lite små grejor till kameran idag. Kommer bli toppen bra det här. Förhoppningsvis kommer sakerna på onsdag då kan jag börja leka igen med kameran, just nu är det så trist. Har ingen insperation men med mina mya grejor kan jag ta lite nya bilder som inte gått att ta tidigare. Hihii.

Men något som är ännu bättre, eller nej, något som är lika bra som nya saker är att One tree hill har börjat om!! Fast det är sista säsongen så kommer bli trist när det slutar. Men vi taggar i alla fall ett avsnitt ikväll innan jag ska sova. 

Godnatt! 



Kommentarer
linnéa säger:

du får ta med dig kameran när(/om) du kommer till umeå nästa helg :D HE HE

2012-01-16 | 02:15:15
Bloggadress: http://littlemuddled.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback