fooot

idag har jag hunnit med riktigt mycket faktiskt.  har bland annat varit in till stan och gått på typ alla möbelaffärer innan mamma bestämde sig för en soffa och vi åkte tillbaka till den äfferen och köpte den, sen på coop bygg för att köpa målarfärg. hem. käka lunch. ut och körde samt åkte årets första skotertur. vi körde in i småträd två gånger och föll av enmen var lika kul för de. hehe. sen hem och byta om och dra till kusinerna där jag varit hela kvällen och bakat cupcakes och småfranskor. vi har också hunnit spela en massa wordfued också. 

Nu är jag i alla fall hemmaoch ska nog lägga mig och spela the sims ett tag innan jag sover några timmar för att börja på en dag som inte är planerat någonting förutom då ett samtal till felle. vi får helt enkelt se vad som händer. förhoppningsvis får jag tag i någon bra serie eller några filmer som jag kan se hela dagen under ett täcke. skulle nog vara det bästa. hehe. latheten tar över vissa dagar! 


foooot!!
jag måste bli bättre på att ta bilder med kameran så jag kan ha något här och visar, visar bara onödiga bilder som denna dag. min fot som ser ut som en jätte. måste försöka fixa kameran också eftersom den inte vill som jag vill utan istället vill den vara svart när jag startar den men så ska det ju inte vara. aja, ni fattar nog inte vad jag menar så jag säger nu godnatt så hörs vi imorgon, eller det blir väl säkert ikväll för ni kommer läsa de här inlägget imorgon på dagen någon gång kanske. svammel som vanligt. hehe

Kommentarer
vargavännen säger:

Finfoten!! Och oj vad sims är kul, OCH fan va kul som körde in i träd och grejer ;) HAHAH



vad är det ni ska göra om för något? målarfärg och en soffa? :o

2012-01-15 | 11:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback