Det är okej att trilla

Är hemma på lunch nu och skulle helst vilja stanna här. Krypa ner under täcket och stänga ute världen. Mår inte alls bra idag och ångesten bara river. Jag behöver en paus från livet känner jag. Det har varit allt för orättvist och jobbigt dom senaste 9 åren. 

Även fast jag många dagar mår riktigt bra så faller jag ibland och orkar inte ta mig upp. Ibland är jag för svag. Och även de måste jag intala mig själv att är okej. Man behöver inte vara stark alla dagar. Vad andra än säger är det okej att stanna upp. Tänka. Gå igenom varje detalj av ondhet. Eller helt enkelt bara stanna upp. Stänga av hjärnan och bara finnas i sig själv. En människa orkar mycket men inte allt. 

Efter denna kungiga helg är det okej att trilla. För jag har kraften att ta mig upp igen. Låt mig bara stanna upp i några dagar och andas. Tänka. Gå igenom allt igen. Ta reda på vad jag vill. För sen kommer jag tillbaka. Starkare och gladare. 



Kommentarer
Jossa säger:

Ring, smsa. ja finns här för dig!

2012-01-30 | 19:02:44
Felle säger:

Jo jag vet att man kan köpa ett sådant klösträd. Det är ett sånt jag vill ha! Men nackdelen är att de är så stora och vi rymmer den ingenstans :(



Men nu har Andreas kommit fram till att han inte vill ha en katt för att lägenheten är för liten. Så jag har surat som faaan!! Tyckte det var onödigt av honom att nämna det om han ändå inte ville ha en katt. Vaddå ge mig falska förhoppningar. Haha kan man vara mer bitter..?? xD

2012-02-02 | 12:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback