Bureå - Skellefteå - Bureå Skellefteå - Bureå

Det är nu tredje dagen som jag stiger upp klockan 6.00. Det börjar faktiskt gå bättre och bättre. Synd bara att jag inte ska upp förrän klockan 6.00 på onsdag nästa vecka. Men förhoppningsvis går väl de också bra. 
Jag börjar inte jobba förrän klockan 9.00 men först ska jag upp till stan  och få massage, min rygg håller verkligen på att gå av. Har svin ont och det hugger till ibland. Så nu var det vara nog. 
När den är klar blir det direkt till Bureå igen för att jobba till klockan 18.00, därefter snabbt hem och käka middag innan det blir staden Skellefteå igen för att gå på bio. Trevligheter allt! 

Vi hörs! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback