-

jag har insett hur hjärtlösa vissa människor kan vara. dom kan skita i vem dom såra, hur nära eller hur långt ifrån man än står varandra.
- du visste allt, hur ont helt livet tagit för mig. hur mycket jag gått igenom och hur dåligt jag mått. men ändå sårar du mest av alla. sprider ut allt jag sagt till dig, sagt de som tagit hårdast på mig. de jag vill välja själv vem jag berättar till. jag vill inte att alla ska veta detta för alla Behöver inte veta det.
men det får vara såhär nu, inget jag kan göra åt. men det tar förbannat jävla ont.


Jossa: Nejdå de är lugnt, jag vill inte göra illa dom för då gör jag illa någon jag inte vill göra illa. men tack ändå :)

Kommentarer
Jossa säger:

Vilket jävla arsle, hatar när folk som man trodde man kunde lita på, gör en illa.. Ska jag komma till norrland och ge någon spö? ingen ska såra min nea! <3

2012-01-18 | 20:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback