-

En sån där natt då allt känns på tok. Då det är svårt att komma till ro och sova. Då tankarna snurrar runt. Och jag känner mig ensam. Kompisarna är med varandra. Festar. Myskvällar. Café. osv. medans jag ligger hemma och gör absolut ingenting. tänker på vad som händer i mitt liv just nu. vad det är som hänt senaste tiden. jag ältar och ältar. kan inte sluta. 

tänker på utredningen som startar nästa vecka. vill jag veta eller vill jag inte veta. är jag beredd på att få veta hur det är. vad är det för mening egentligen att veta? få svar på en massa frågor? men vadå för frågor? jag har inga frågor. jag är som jag är och sen får det vara. men varför har jag då bett om den här utredningen? Jag vet inte. 

jag vill inte bo kvar här i skellefteå. jag orkar inte bo kvar längre. jag vill flytta. men jag kan inte flytta ifrån notus. och vart jag än kommer flytta så kommer jag aldrig få ta med han. jag har varit borta nog från han. han behöver mig. men mest behöver jag han. 

åh. jag vill bort härifrån.



Kommentarer
Jossa säger:

Det är bara du ringer mig, jag menar det. ja svarar! skitsamma om du inte har något och säga utan bara vill lyssna på mig prata om allt och ingenting. ring mig nästa gång du har en skitkväll, okej? eller ring mig så ringer jag upp, för jag ringer gratis till alla. Lova mig det? <3

2012-02-04 | 03:18:23
linnéa säger:

Du vet att det är bara att höra av dig om du behöver prata. Jag finns för dig. Och du vet att, ALLT löser sig med tiden och du kommer att finna din lösning också :) <3

2012-02-04 | 12:40:14
Bloggadress: http://littlemuddled.tumblr.com
Miranda säger:

jag vet hur du känner dig om det första och sista stycket, så känner jag väldigt ofta.



finns ifall du behöver prata <3

2012-02-05 | 14:35:20
Bloggadress: http://mirandajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback