Andra februari tvåtusentolv

Nu har jag varit tyst i några dagar, ni kanske undrar varför? Jo, såhär ligger det till. Jag har umgåtts med människor. Eller två människor iaf. Kusin och bästa vän. Dessutom har jag jobbat så tiden har inte riktigt räckt till. 

Något jag nu sitter och funderar över är vad jag vill lära mig äta. Därför tänkte jag lista lite grejor.
  • Advocado
  • Keso/kesella
  • Oliver
  • Soltorkade tomater
Mer kommer jag inte på, jag som trodde det var massor jag ville lära mig gilla men icke de. 

Nu ska jag börja göra mig klar. För snart kommer matilda och vi ska ut till stallet. Det är -28 grader ute och det blir bara kallare och kallare också. Huvva säger jag bara. Blir att klä sig ordentligt!
en bild från i tisdags då jag umgicks med isa!

Kommentarer
snoken säger:

hahaha söt stavning... advocado (a)

2012-02-02 | 22:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback