trött

Jag är så trött. Har sovit så himla dåligt dom senaste nätterna. Tisdagskväll kunde jag inte sova så jag låg vaken till 1-tiden tror jag innan jag tillslut lyckades somna. Och i natt har jag sovit oroligt. Det är så många tankar, så många orosmoment i livet just nu. 

Igår ställde jag mig i alla fall i kö för samtal igen. Känns väl sådär. Men hon jag var hos igår tyckte jag behövde det. Och jag kan väl hålla med ibland. Men vi ser väl när jag får komma dit på samtal igen. 

Ikväll kommer det inte hända mycket. Ska göra en lemoncurd till nästa vecka och efter de blir det bara att lägga sig i sängen och se Parenhood för att förhoppningsvis slockna relativt tidigt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback