Let´s try something New

Hinner slänga in ett litet inlägg såhär på morgonkvisten innan frukosten. 
Gårkvällen var mysig. När jag kom hem från jobbet var syster här som planerat, mamma höll på laga mat och beordrade oss att sätta oss vid bordet. Då kom hon med en tallrik, på den fanns toast, rom, chréme fraich och rödlök. Rom är inte det bästa jag vet men i små mängder funkar det. Sen blev det huvudrätten som bestod av fläskfilé, kroketter och mammas underbart goda svampsås. Himmelskt gott! Efterrätten bestod av ett ton godis som ingen av oss riktigt orkade. Hehe. :) Mys vad det! 

Något jag funderat på länge, sedan i somras är att flytta till Spanien. Jag är så galet sugan på att dra dit. Men då är ju frågan, vad ska jag jobba med där? Vart ska jag bo? Vilken stad ska jag bo i, en liten eller en stor? Och ska jagflytta dit själv eller vill någon med? Många frågor, vi ser hur det slutar!



Kommentarer
Anonym säger:

jag hade velat flytta t spanien lr usa :D

2012-02-12 | 09:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback