hallhet. lillfisen och lillfoten

Åååååååååh det är inte skönt ute. jag fryser sönder! frös lillfingret av mig när jag var i stallet. förstår inte riktigt vad det är med mitt lilla lillfinger. de fryser alltid. så som min snok och mina småkinder. 
ska vara såhär hela helgen också och har man hund så måste man ut. vilket betyder att jag måste ut. morgon, kväll. mitt på dagen får mamma och pappa gå med han eftersom jag jobbar helg. så får det vara. men jag trivs med hund. säger inget annat. men ibland vill man bara inte ut. tack och lov trivs inte min lillvovve ute heller så det blir bara korta svängar och mer innebus. :) fishunden! <3

nykläckt bild på korven som slickar sig om lillfoten som gömmer sig under lillsvansen. 

nu kryper jag in i min one piece och under täcket med gossip girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback