-

Jag och farmor har varit och hälsat på farfar idag. Riktigt skönt faktiskt att se att han mår bra ändå. och förhoppningsvis rättar allt annat till sig. älskade farfar! <3

När jag kom hem kollade jag posten och såg att 7 av 9 brev var till mig. TILL MIG. hur kul var inte de. dessutom var det inte räkningar. Utan 6 av dessa brev innehöll bilder, öppnade dessa brev och skrattade till varenda bild. så tokigt, så roligt. så mycket minnen. Bra minnen. åh tack så himla mycket min fina vän för bilderna! :)

Nu blir det att laga pekingsoppa till middag!:)

Kommentarer
Anonym säger:

Hoppas på din farfar, hoppas det inte är något allvarligt!



Hihih vad KUL att du gillade bilderna :D

2012-02-29 | 12:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback