I wanna be drunk when i wake up

Inspiration
 
Jag är full av idéer, fotoidéer, redigeringsidéer, reseidéer, göra-saker-idéer, festidéer, alla sorts idéer. Dock finns inte tiden riktigt till för att jag ska hinna med allting. Men några av mina idéer ska jag nog hinna med innan jag åker iväg. Är ju ändå en månad kvar. Ludde bokade just flyget ner så nu händer det verkligen. Galet är bara förnamnet! Men det kommer bli så tokigt bra. :)

Imorgon väntas några jobbtimmar och efter blir det stugmys tillsammans med Felle och Ludde. Men nu ska jag göra mig klar för att åka iväg och äta kalasmiddag, min lillkusin blir nämligen 3 år idag. Jag tycker han nyss föddes och var sådär miniliten på 37 (om jag inte minns fel) centimeter och låg i den där kuvösen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback