Coldplay

Felle har varit och sett Coldplay ikväll i stockholm, jag har varit avis på henne enda sedan jag fick veta att hon skulle dit. Hela kvällen har jag tänkt på hur lycklig hon måste vara just nu som får se dom och jag har hoppats att hon ska ha spelat in några låtar. Men vad gör då inte min allra bästa vän?! Hon lämnar ett röst meddelande till mig och vad hör jag då? Jo, COLDPLAY LIVE. Dom spelar världens bästa låt och min bästastebästaste vän låter mig höra den. Åh, jag började nästan gråta, mina ögon fylldes med tårar och snoret började rinna. Åh så lycklig jag är, och såsåsåsåså avis. Men nästa gång dom kommer till Sverige ska jag och hon åka och se dom!

( Och ja, jag är grymt töntig men de får jag vara i såna här stunder. )

 
Här kommer i alla fall låten som hon lät mig höra!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback