Cause they say home is where your heart is set in stone

Jag har gått och dragit på mig en himla förkylning och feber. Igår kväll ville jag mest bara dö. Tack och lov att jag hade en som tog hand om mig, värmde mig när jag höll på att frysa ihjäl och gjorde allt jag bad om. 
Jag taggar då lördag, även om jag är sjuk så ska det festas. Träffa fin folket och bara ha trevligt. 

Just ja, jag måste ju berätta om Portugal, eller har jag gjort de? I alla fall, så har jag och Ludvig planerat en hel del dom senaste månaderna. Ändrat våra planer från tågluffning till volontärarbeta i Portugal. Nu dom senaste veckorna har vi börjat leta lite familjer där nere samt mailat dom. Och nu har vi fått svar från två stycken familjer som vill ha oss!! Jiihoo! Det känns lite overkligt, det som bara var tankar, önskningar och drömmar blir nu till verklighet. Vi blir borta i ungefär två månader och ska jobba hos en av familjerna. På lediga helger tänkte vi åka runt i portugal och se oss omkring. Det kommer bli så himla kul! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback