mina planer

Imorgon är sista jobbdagen för veckan. Då tar jag helg. Jag tänker inte ta på mig något jobb på fredag. Jag behöver den dagen. Samla mina tankar. Samla allt som hänt. Samla mitt liv. Reda ut allting. För jag ska fan ta mig igenom detta!

Och på fredagkväll är de fest. Festen som vi köpt biljetter till för typ 1 månad sedan. Som man taggat så länge. Den är här och den kommer bli kung. Vad som än händer - nästan.

På lördag blir de att förhoppningsvis vakna upp hemma. Ta bilen till stan med isa och gå på minnescermonin för John. Sedan hem och köra farmor och farfar till stugan för att sedan åka hem och umgås med isa resten av kvällen. 

Söndagen är oplanerad vilket känns skönt. Förhoppningsvis är de bra väder så man kan vara ute. Då blir det långpromenad med Notus.

Nu ska jag sova. Adjöken! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback