i´m doing okej,

Jag har just kommit hem från stugan. Jag och mamma åkte dit för att hämta hem lite ved samt gå en promenad med notus. Snart ska jag lägga mig och se förra veckans grey´s avsnitt så jag kan se veckans på teven ikväll. Men först ville jag bara in och berätta om min dunder braiga första timme på jobbet.

Jag hade ett kassa pass första timmen på jobbet. När jag kommer i kassan och ska byta av min kollega så ser jag en helt ny bakgrund på skärmen. En molnbakgrund. + att dom gjort lite andra ändringar. Tidigare var bakgrunden bara grå och trist men nu är den så fin så. För er kanske de inte låter så himla kul men för en kassörska gör detta en hel dag bra. Det blir mycket roligare att sitta i kassan hädanefter! 

De var allt jag ville säga, Adjöken! :)



Kommentarer
linnéa säger:

VAD BRA att du fick en sådan bra start på dagen bruden! :D

2012-04-11 | 21:52:39
Bloggadress: http://littlemuddled.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback