good

Att höra någon säga att det inte var mitt fel betyder grymt mycket. De får mig att inse att jag inte kunde gjort något. Att det bara var hans val.


Ett vad-gjorde-jag-i-stockholm inlägg
Torsdag: Anlände till stockholm med ludvig. Kom till hotellet/vanrarhemmet vid 21-22 tiden.
Fredag: Vaknade. Åkte till t-centralen för att möta upp felle och andreas. Väntade där i tre timmar på thess som aldrig kom. men då kom några andra så felle kunde åka till täby med dom och jag, ludde och andreas åkte till vandrarhemmet för att lämna andreas saker och göra oss klara. sen drog vi till täby för att se thess och felle tävla. var där i flera timmar och sen hem till vandrarhemmet.
Lördag: minnet är grymt kort så jag minns inte riktigt vad vi gjorde på dagen, vet att vi var ut en sväng men mer minns jag inte. åkte du till täby vid typ 15-16 tiden i alla fall. grattiade felle eftersom hon fyllde år. thess och felle tävlade och sen började festen. vi satt utanför deras hotell och festade. hade grymt kul. ludde och en skåning sjöng tillsammans och de vara bara galet fint. skåningen var hur duktig som helst på att sjunga. allt var galet, allt var kul. nyblivna 20 åringen var galen. allt var kul. vid 00-01 höll andreas på att däcka inne i lobbyn så vi bestämde att vi skulle börja dra oss mot stockholm. vi hann just och pass med tåget, fick springa med en halvdäckad andreas och en marielle på högklackat. men vi hann. väl på tåget började andreas inte må så bra. vi fixade en påse men tillslut var vi tvungen att hoppa av tåget för vi ville inte att han skulle spy där inne. så vi hoppade av i djursholm ekeby eller vad de hette. andreas spyr direkt vi hoppar av. vi väntar på nästa tåg, som bara passerar oss, de kommer ett till som också bara passerar oss. andreas fortsätter spy. tillslut ringder vi taxi. jag och ludde halvbär andreas ner för en trapp och sedan upp för en trapp. inte det lättaste må jag säga. taxin kommer. andreas spyr ännu mer. vi får inte åka med taxin. vi snackar med han som kör taxin. och tillslut får vi åka med. har nog aldrig varit så tacksam mot någon någonsin. jag, andreas och ludvig hoppar av utanför vårat vandrarhem och marielle åker vidare till huddinge. jag och ludde får upp andreas på rummet och där däckar han. vi går och köper lite donken mat och tar med till rummet. väl där försöker vi få andreas att äta en hamburgare men misslyckas gravt. hahhaha de var lite små kul. jag och ludde käkar upp och sen slänger vi oss i sängen och sooooov.
Söndag: jag vaknar. går ut och går. kommer tillbaka. andreas är grymt bakis. någon snubbe har varit in på vårat rum och sagt till andreas och ludvig att vi måste byta rum för det är något med brannlarmet, fattar ingenting. men vi packar ihop våra saker och får ett nytt rum. planen för dagen var grönan. men så blev det inte. jag och ludvig var ut några svängar medans andreas låg inne och klev inte upp förrän 20-21. då drog vi ut han, åkte till hötorget, käkade och sedan mötte upp felle. och resten av kvällen gick vi runt i stockholm. hur mysigt som helst. och jag vill verkligen bosätta mig där. vilken underbar stad.
Måndag: vaknade. packade ihop. checkade ut vid tolv. mötte upp thess. åt. och sen drog vi till arlanda. flög till umeå. fyfan vilken flygtur. inte kul alls. ditresan var hur lugn som helst. flygturen var jätte bra, starten och landningen lika så. men hemresan. typ det värsta jag varit med om. men vi tog oss till umeå iaf. åkte in till stan. åt och sedan ggick bussen hem.
En bra helg. en kul helg. kanske inte allt för mycket händelser. men ändå tillräckligt. mycket skratt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback