jag skulle utomlands, jag bytta efternamn

  • Idol - vad har Alexander bard för fel. gud vad jag stör mig på han. Han tycker ingen människa sjunger bra. Alla ska typ vara perfekta på en gång om han ska tycka dom är bra. Men hallå, handlar inte Idol också en del om hur dom utvecklas. Hur dom går från bra, till grymt bra. Nej tydligen enligt den där Bard. Och hans jävla skägg och mustage. ååhh vad jag stör mig på honom!
  • Kaos i Båstad - någon som sett kvällens program? hahah alltså vad gör dom gamla kvinnorna där? botox och alldeles för stora bröst. inte ett okej program men ändå ett program jag skulle kunna följa bara för att de är så fult. x)
Har inte så många planer inför denna vecka. Torsdag är det i alla fall körskolan som gäller, kommer bli en dag till i veckan med körskolan men vilken dag är inte bestämd än. Vi får se vilken dag det blir helt enkelt. Helgen är då planerad. Det är 20års fest för Victor och Felle på lördag så lördagen kommer nog spenderas i stan. Halva söndagen också troligtvis. 

Men annars ska jag ta det lugnt. Har bestämt att nästa vecka så ska mitt liv börja. Jag ska ta mig till arbetsförmedlingen och snacka med dom om mina planer och se om dom kan hjälpa mig. Mer om de senare!
Adjöken!

Kommentarer
angelicaaa säger:

alexander är alldeles för mycket :O

2011-09-07 | 17:09:00
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/
linnéa säger:

jaaaaaaaaa bard är fan cp!

2011-09-07 | 21:31:41
Bloggadress: http://linnejajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback