Svara mig där uppe, varför är det så?

Tröttheten håller på att ta över. Ögonlocken faller snart ihop om jag inte tar mig själv i nackskinet snart och lyfter bort mig från datorn. Men de tänker jag inte göra så vi får väl se hur länge jag blir vaken denna kväll. 

Det har inte varit min dag idag riktigt. Har tappat allt jag tagit i hela dagen. Var i mejeriet i morse och där rev jag ner allt jag rörde vid. Ilskan bubblade inom mig och till slut kunde jag inte hålla inne svordomsramsan. Ingenting gick som jag ville. Tillslut övergav jag mejeriet och gick till charken istället, där gick de liite bättre men jag tappade ändå allt jag tog i. Dessutom föll alla kartonger av vagnen hela tiden. Var något less där vid 12.00 tiden då jag hade lunch. Men jag tog mig i alla fall genom dagen utan att göra sönder något trots min klantighet. Tycker de var riktigt duktigt av mig. 

Imorgon blir det jobb för mig, tanken var ju inte så från början men de fick bli så i alla fall. Så nu är min nästa lediga dag på söndag. Men det känns bra med jobb. Behöver all jobb jag bara kan få. Ska försökta ta mig till arbetsförmedlingen snart också, skulle ha varit där för flera veckor sedan men har inte orkat eftersom man måste fylla i en massa saker. 

Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback