stick and stones

Hade grymt kul igår. förutom typ neggpersoner och spya lite senare men de var toppen ändå. helt braiga människor var där också.
Idag vaknade jag halv två också, eller då blev jag väckt av mina kära vänner, felle och andreas. men det var ändå en snäll väckning. sen har jag inte gjort så mycket idag, sett en film - soul surfer, rekomenderar den starkt. sen blev det att fara till musiklokalen och stada innan jag skulle hem. och ikväll har jag varit hos min kusin så inte så jätte jobbiga saker idag har det blivit. men nu ska jag slå på filmen walk the line och se klart den.
Adjöken!

Kommentarer
linnéa säger:

haha spydde du?! :D härligt, härligt!!

kanske ser den filmisen dårå : )

2011-09-11 | 23:52:25
Bloggadress: http://linnejajo.blogg.se/
angelicaaa säger:

varför neggerpersoner? :O och härligt med spya hörredu ;) och kul att det blev en bra helg för dig! :)

2011-09-12 | 12:52:59
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback