Old friend, why are you so shy?

Detta måste ha varit den slöaste dagen i hela mitt liv. Okej, kanske inte, men nästan. Har gått i morgonrock till halv åtta ikväll då jag klädde på mig och cyklade en tur med Notus. Var det skönt att gå i morgonrock en hel dag? JAAAA! Fast nackdelen är att nu är jag superpigg och vill hitta på allt möjligt men borde egentligen sova om någon timme för jag ska upp 06.30. Körlektion 08.30 står det på schemat. 

Men nu ska jag fortsätta spela på Kin.com. Det var jätte länge sedan man var där inne och spelade. Minns i typ 1:an eller om det var 2:an på gymnasiet så satt vi jämt och spelade där. Men jag kan inte hitta spelet vi spelade, men hittade ett annat spel som är typ likadant. Man ska hitta saker och placera ut olika saker. Någon som minns vad de hette? :)
Godnatt!

Kommentarer
"Mullan" säger:

Bloons tower defence kanske?

2011-09-22 | 21:38:44
Bloggadress: http://malligamalin.blogg.se/
Anonym säger:

Det ska vara http://malligamalin.webblogg.se som är min adress :)

2011-09-23 | 11:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback