Och hundratusen ögon stirrar på oss, ingen ser Och hundratusen röster skriker efter något mer

Då var denna vecka nästan slut. Imorgon börjar en ny och jag har fullt upp. Ni får en punktlista hur min kommande vecka ser ut:
  • Måndag: Jobb, 7.30-18.00.
  • Tisdag: Ledig så de blir körskolan hela dagen och sedan storhandla med mamma
  • Onsdag: Jobb 11.00-20.15
  • Torsag: Först körskolan sedan jobb 14.00-20.15
  • Fredag: Körskolan och jobb 16.00-20.15
  • Lördag: Jobb 12.00-18.15, efter jobbet är det fest hos Ludvig
  • Söndag: Vakna upp hos felle och slappa, spela spel osv.
En massa jobb som ni kan se, men de är bra. Jag taggar faktiskt, speciellt lönen. Och jag taggar lördag kväll och hela söndagen sjukt mycket. :)

Kommentarer
linnéa säger:

woho, vilken späckad vecka! vad KUL :D

2011-09-25 | 20:54:11
Bloggadress: http://linnejajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback